Gp Pro Slip-On
CB500 /R 24-
Viktiga upplysningar
The exhaust system complies with the Euro 5+ regulation
The original catalytic converter stays in place.
Gp Pro Slip-On CB500 /R 24-
Som ägare till en elegant sportmotorcykel eller en av de senaste Naked-Bikes upplever du det ständigt: Du sitter på hojen och hör det otroliga ljudet som brutalt strömmar ut ur avgasröret när du accelererar – utan att motorn ens är riktigt igång. Och så tittar du bakom dig, ser spisröret eller någon annan missformad konstruktion som sticker ut bakåt, startar motorn och vet: så här kan man inte ha det. Botemedlet är Slip-on-dämparen *GP Pro* från MIVV!
De bakre ljuddämparna har det omisskännliga MIVV-ljudet, ökar prestandan och reducerar vikten avsevärt. Ren kraft – ett fantastiskt resultat!
Det finns tre utföranden av *GP Pro*-serien:
- Kolfiber
- Titan
- Rostfritt stål svart
Varje modell har ett ändstycke med galler på avgasröret som döljer dB-mördaren.
MIVV *GP*-dämparna såg relativt ofarliga ut ... *GP Pro* är däremot de vilda syskonen!
Upplysning:
S/O: Slip-on (bakre ljuddämpare med grenörsadapter)
B/O: Bolt-On (endast bakre ljuddämpare för fastskruvning)
K/A: Komplett anläggning (bakre ljuddämpare och grenrörssystem)
Lista över passande motorcyklar
Den som vill serieproducera avgassystem för Ducati måste ha en mängd knowhow och uppfylla högsta krav på kvalitet. Precis det gör MIVV. Men tur nog inte enbart: Italienarna använder även sin erfarenhet i eftermonteringssystem för många motorcykelmodeller. Och då är det inte bara viktigt med teknisk kompetens och toppkvalitativa material, utan även den typiskt italienska designen. Kort sagt: Delarna både låter bra och ser bra ut.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
För att säkerställa att din sakliga och sanningsenliga erfarenhetsrapport är till stor nytta för alla läsare, ber vi dig att beakta följande regler.
- Betygsätt endast produkter som du personligen har använt för det avsedda ändamålet.
- Motivera din positiva och negativa kritik. Endast på detta sätt kan andra kunder dra nytta av bedömningen och vi kan vid behov förbättra produkten.
- Kopiera inga innehåll som redan har publicerats någon annanstans. Det är din personliga erfarenhet som räknas här.
- Uppgiftsskydd: Skriv inte dina egna eller tredje parts adresser, telefonnummer, webbadresser eller namn på tredje parter (personer eller företag) i din bedömning.
- Jämför inte din produktbedömning med produktsortiment från tredje part. Oavsett om du bedömer dessa positivt eller negativt, skulle du eller vi som operatör av denna webbutik bryta mot konkurrenslagstiftningen.
Rent spel: Följ dessa regler så att vi inte behöver förkorta din bedömning eller ta bort den helt.
Ditt produktbetyg har sparats. Det kommer att visas om några minuter
Vill du verkligen avbryta ditt inlägg?